עורך דין פלילי בתל אביב

עו"ד פלילי בתל אביב

איתור עו"ד פלילי בתל אביב שישיג עבורך את התוצאה הטובה ביותר היא משימה קשה. בבתי המשפט בתל אביב מוגשים כתבי אישום בגין העבירות שבוצעו במחוז תל אביב ובהן הערים רמת גן, גבעתיים, הרצליה, בת ים, חולון, יהוד ועוד, כך שלמעשה מדובר במחוז העמוס ביותר. אל בתי המשפט בתל אביב מוגשים מדי יום עשרות כתבי אישום. אולמות השופטים מלאים עד אפס מקום ומדי שבוע מתקיימים בהם מאות דיונים בעניינם של חשודים ונאשמים רבים.

איך לבחור עו"ד פלילי בתל אביב?

הכרחי כי עורך הדין יכיר היטב את התובעים, הפרקליטים והשופטים שבבית המשפט. בכל מחוז יש דינמיקה שונה ובתל אביב, בשל העומס הרב, ישנה דינמיקה מיוחדת. חשוב כי עורך הדין יכיר את מקבלי ההחלטות ואת אופן חשיבתם ויידע לתכנן קו הגנה מנצח עבור הלקוח שלו. נדרש כי עורך הדין יהיה "שחקן חוזר" בבתי המשפט, כזה שהופיע בפני מרבית השופטים בכמה שיותר דיונים, כך השופטים יכירו את עורך הדין, יעריכו אותו ויתנו משקל רב לטיעוניו. בבית משפט השלום בתל אביב מתקיימים מדי יום מאות דיונים במשפט הפלילי ובהם דיוני מעצר חשודים, דיוני מעצר עד תום ההליכים, הליכי גישור המכונים "דיוני מוקד" ודיוני הוכחות שהם ניהול המשפט ממש, כלומר חקירת עדים בפני השופט. רוב כתבי האישום המוגשים אל בית משפט השלום בתל אביב, מוגשים על ידי תובעים משטרתיים, מיחידת התביעות המשטרתיות במחוז תל אביב ובעיקר בגין עבירות שהעונש המירבי עליהן הוא 7 שנות מאסר בפועל.

באותו המבנה בו שוכן בית משפט השלום בתל אביב, שוכן גם בית המשפט המחוזי בתל אביב, אליו מוגשים כתבי אישום המייחסים עבירות חמורות יותר. כתבי אישום אלו מוגשים בעיקר על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, שהיא אחת מששת הפרקליטויות המחוזיות בפרקליטות המדינה. כתבי האישום הללו מייחסים עבירות חמורות יותר כגון עבירות מין, אלימות, סחר בסמים ואף עבירות המתה.

לסיכומו של דבר:

עורך דין תמיר אלטיט גדל במסדרונות התביעה. תחילה, במשך כ 4 שנים, שימש כתובע משטרתי בתביעות תל אביב ולאחר מכן, במשך כ 4 שנים נוספות, שימש כפרקליט בכיר בפרקליטות תל אביב. רק לאחר שצבר נסיון משפטי רב, הקים עו"ד אלטיט משרד עורכי דין ייחודי בתחום הפלילי ומאז הוא צבר הצלחות אדירות. כי רק מי שניסח מאות כתבי אישום ורק מי שהופיע באלפי דיונים גם כתובע וגם כסנגור, יתכנן עבורך קו הגנה מנצח.

עו"ד פלילי בתל אביב

 

עורך דין פלילי תל אביב

זקוקים לשירות עורך דין פלילי תל אביב והסביבה? עורך הדין תמיר אלטיט מסייע לכל מי שהוגש כנגדו כתב אישום פלילי מטעם המדינה. עורך הדין אלטיט מלווה ומעניק ייעוץ משפטי מקצועי כבר משלבי החקירה המוקדמים, להם יש השפעה ישירה וחורצת גורלות. מהרגע בו אזרח נושא את התואר חשוד בפלילים, גוברת חשיבות הייצוג וייעוץ של עורך דין פלילי שיוכל לגבש אסטרטגיה משפטית נאותה שתתאים באופן מדויק לתיק המתנהל נגד החשוד בפלילים. עורך הדין תמיר אלטיט, אשר מכיר את מערכת המשפט ואת כלל הגופים המשיקים לה ושימש רבות בתפקיד בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב, ישמח להעניק לכם ייעוץ וליווי משפטי צמוד, מסור ואיכותי.

מהות תפקידו של עורך דין פלילי תל אביב

על מנת לבחון את מהות תפקידו של עורך דין פלילי יש להבין כי מדובר בתחום משפטי יוצא דופן בו נדרש עורך הדין להפגין ידע ומקצועיות רבה בספר החוקים של מדינת ישראל ובפסיקת בתי המשפט, היכרות מעמיקה עם רשויות החוק לצורך התנהלות הולמת מול אלה, ובנוסף להפגין מיומנות בתחום הליטיגציה וההופעה בבתי המשפט. ההליך הפלילי כנגד אזרח, בדרך כלל יפתח בחקירה משטרתית, ימשיך מול גורמי התביעה השונים עד שלבסוף יתנהל בערכאות המשפטיות השונות. כלומר, ליכולת של עורך דין פלילי להתמודד עם כלל הגורמים ובכל השלבים תוך הפגנת ידע ונסיון, חשיבות אין קץ עבור אדם המואשם בפלילים.

אך לא בכך מסתכם תפקידו של עורך דין פלילי. הינה עוד כמה נושאים חשובים:

  • מלבד התמצאותו העמוקה של עורך דין פלילי בספר החוקים במשפט הפלילי, תפקידו ללוות את מרשו בשלבי החקירה במשטרה ולספק לו את הייעוץ הנכון ביותר בזמן אמת. ייעוץ איכותי טרם החקירה ישפיע על תוצאת ההליך המשפטי כולו.
  • כאשר חשוד או נאשם נעצרים על ידי רשויות אכיפת החוק, עורך הדין יוכל לסייע למרשו במהלך הליך המעצר ולפעול לשחרורו. כך, במידה שהלקוח הוא נפגע העבירה, בכוחו של עורך הדין לקבל מידע על הליך המעצר ולפעול להותרת החשוד או הנאשם במעצר.
  • עורך דין פלילי מיומן מכיר את כלל ההליכים המשפטיים החל מהערכאה הראשונה וכלה בהליכי הערעור על כל שלביהם.

סיכום דבר

כאשר אתם מעורבים בתיק פלילי, בין אם אתם נאשמים בפלילים ובין אם אתם הצד הנפגע, ייצוגכם על ידי עורך דין פלילי מקצועי הינו משמעותי עד כדי קריטי להמשך דרככם. ייצוג נאות של עורך דין מומחה בתחום הפלילי אשר מכיר את אופן התנהלות מערכת המשפט, מבטיח טיפול מוצלח ומקצועי והישגים מרשימים. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר משרדו של עורך הדין אלטיט ולקבוע עמו פגישת ייעוץ ראשונית.

עורך דין פלילי בתל אביב
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

עוד בנושא

צווארון לבן

עבירות צווארון לבן: עבירות צווארון לבן מכונות כך בעיקר בשל מיהות העושה. ככלל מדובר באנשים נורמטיביים שאינם מורגלים להיות במעמד

קרא עוד »
משפט פלילי
ליווי נפגעי עבירה

ייצוג נפגעי עבירה ייצוג נפגעי עבירה דורש אחריות רבה לצד רגישות והכלה מטעם עורך הדין המייצג. חוק נפגעי עבירה שנחקק

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support