עורך דין סמים

עורך דין פלילי סמים

בעבירות סמים ישנם מספר פרמטרים מכריעים: למשל, סוג העבירה – סחר בסמים או החזקת סמים, סוג הסם המיוחס בכתב האישום, כמות הסם ועוד.  לעיתים כתב האישום ייחס עבירה קלה של החזקת סמים, אך סוג הסם ייחשב כסם קשה ולהפך. סוג העבירה, סוג הסם וכמותו משפיעים על חומרת כתב האישום, הערכאה בה ינוהל התיק והעונש שתבקש המדינה בגין עבירות אלו. החוק המתייחס לעבירות סמים הוא פקודת הסמים המסוכנים, אך לרוב עבירות הסמים יהיו מלוות בעבירות נוספות "רגילות" מחוק העונשין. מורכבות זו מדגישה את חשיבותו של ייצוג על ידי עורך דין פלילי סמים הבקיא בפקודת הסמים המסוכנים ובחוק העונשין. עורך הדין תמיר אלטיט, בעל נסיון של מעל עשר שנים כסנגור מהשורה הראשונה, כפרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב וכתובע פלילי ביחידת התביעות המשטרתיות, ניהל מאות תיקי סמים ובקיא בדקויות בעבירות אלו.

תפקידו של עורך דין פלילי סמים

חשוב להבהיר כי בעבירות סמים חשוב מאוד לקבל ייצוג של עורך דין פלילי סמים. זאת משום שמדובר בתחום ספציפי הדורש התמחות ספציפית. רצוי כי עורך הדין יהיה מומחה בדיני החיפוש, מומחה בדיני מעצרים, מומחה באופן בדיקת הסמים במעבדות המשטרתיות וכו'.  מנעד העונשים בגין עבירות סמים רחב במיוחד ומגיע עד 20 שנות מאסר. עורך דין המתמחה בתחום עבירות אלו, יוכל להוביל אסטרטגיה משפטית מנצחת.

  • כאשר אתם מיוצגים על ידי עורך דין המתמחה בתחום זה, הוא יידע למצוא את הבטן הרכה של התביעה, את הפגם בחיפוש, את התקלה בראיות – ניתן למצוא את הדרך לסיים את התיק בתוצאה הטובה ביותר.
  • פקודת הסמים מתעדכנת באופן תדיר ועל כן ישנה חשיבות רבה להיכרות עם העדכונים החדשים ולחומרים שונים שמסווגים כסמים על פי פקודת הסמים.
  • בנוסף, היעזרות בעורך דין המומחה בעבירות סמים חשובה גם במקרה בו כתב האישום מייחס עבירה "רגילה" שנעשתה תחת השפעת סמים. עורך דין המכיר את המטריה המשפטית של עבירות הסמים יוכל לסייע גם במקרה בו שימוש בסמים הוביל לביצוע עבירות אחרות.

עורך דין פלילי המומחה לעבירות סמים

עורך דין פלילי תמיר אלטיט הוא עורך דין סמים מהמובילים בארץ. ביכולתו של עורך דין אלטיט להשיג עבורכם את הבלתי יאמן. עורך הדין אלטיט שימש קרוב לעשור כפרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב וכתובע פלילי במשטרת ישראל וניהל מאות תיקי סמים בבתי משפט השלום והמחוזי. ניסיונו העשיר במגוון תיקי סמים מקנה לו ידע מעמיק. הוא מכיר היטב את המשטרה ואת אופן פעולתה. עורך דין אלטיט מרצה מדי שנה בפני מאות סטודנטים באקדמיה על דיני החיפוש ודיני המעצרים. צרו קשר בהקדם האפשרי.

עורך דין פלילי סמים

עורך דין סמים

עבירות הסמים הנן עבירות המצויות בפקודת הסמים המסוכנים ודורשות ליווי עורך דין פלילי בקיא בתחום. דרגת החומרה של העבירה תקבע בהתאם לאופייה, דוגמת החזקה שימוש וסחר, כאשר העונש לצד עבירת סחר בסמים עשוי להגיע לכדי 20 שנות מאסר. בנוסף, כמות הסם שנתפס תשפיע על סיווג העבירה בפקודת הסמים ומכאן גם על חומרתה. אלה, יחד עם עברו הפלילי של החשוד ומשתנים נוספים. לאור חומרת עבירות הסמים והעונשים הכבדים בצידן מומלץ לפנות לייעוץ משפטי של עורך דין פלילי המומחה בתחום עבירות הסמים אשר ביכולתו לבנות אסטרטגיה משפטית נכונה תוך היכרות עם מדיניות ההפללה בישראל, וכך לצלוח כל אתגר משפטי שיובא בפניו. עורך דין תמיר אלטיט בעל נסיון של כעשור בתחום עבירות הסמים, החל מעבירות החזקה, גידול, סחר, שימוש עצמי ועוד.

כיצד יכול עורך דין סמים לסייע?

עורך דין מקצועי המתמחה בתחום משפט הפלילי ובתחום עבירות הסמים בפרט, מכיר את סדר הדין הפלילי על כל רבדיו ואת פקודת הסמים המסוכנים, ויוכל לתת לכם מענה מקצועי, מתאים ומנצח. עם זאת, עצם ההיכרות המעמיקה את החוק אינה מספיקה, אך יחד עם ניסיון מקצועי עשיר אשר נרכש בשטח יאפשר הצלחה של ממש. עורך דין מיומן בתחום עבירות הסמים אשר צבר ידע וניסיון ידע כיצד לבנות אסטרטגיה משפטית מתאימה לתיק הנדון וכיצד להשתמש בידע המקצועי בכל אחד משלבי ההליך. איך עוד יכול עורך דין סמים לסייע לכם?:

  • היכרות מעמיקה את פקודת הסמים המסוכנים ואת הפסיקה הענפה תשנה את אופן הטיפול בתיק שכן עבירות הייצור, ההחזקה, השימוש והסחר מצויות על טווח עונשים רחב ביותר כך שטיפול מקצועי ונכון יחרוץ גורלות.
  • פקודת הסמים מגדירה את כמות הסמים המסוכנים, כך שהכמות היא זו שמבדילה בין עבירת ההחזקה לשימוש עצמי לבין החזקת כמות שאינה לשימוש עצמי כאשר ההבדל ביניהן הוא עד 3 שנות מאסר לשימוש עצמי, ואילו עד 20 שנות מאסר בגין החזקת כמות שאינה לשימוש עצמי.
  • חשוב לדעת כי פקודת הסמים המסוכנים מכילה עבירות שונות נוספות כגון הדחת קטינים לסמים, עבירה הטומנת בחובה עונש מאסר של עד 25 שנים. בקיאות בתחום עבירות הסמים המגוון והרחב נדרשת ואף מחייבת בכל אחד משלבי ההליך הפלילי.
  • בתחום עבירות הסמים, יש לדעת כי פקודת בית המשפט מאפשרת החרמת רכוש ככל שמוכח הקשר בין הרכוש הנתפס לבין עבירת הסמים. בית המשפט יכול לחלט רכוש אשר שימש לביצוע העבירה דוגמת רכב, חפצים, כלים ועוד. בנוסף, בכוחו של בית המשפט לחלט כספים שהופקו על ידי ביצוע העבירה.

סיכום דבר

בעזרת ייצוגו של עורך דין סמים ניתן לצלוח בקלות יתרה את ההליך הפלילי החל משלבי החקירה המוקדמים ועד לניהול התיק בבית המשפט. חשוב להבין כי כאשר אדם מואשם בעבירות סמים, הוא נדרש לעורך דין מקצועי לצידו, לצורך סיווג העבירה, אופייה וחומרתה על מנת להתמודד עם הרשויות השונות בצורה הטובה ביותר. עורך הדין אלטיט המתמחה בטיפול בעבירות הסמים על סוגיהן ישמח לייצג וללוות אתכם לאורך כל הדרך. יתרונו של עורך הדין אלטיט מצוי בניסיון הרב אותו צבר בטיפול בעבירות הסמים ובהיכרות מעמיקה את מערכת אכיפת החוק משני צדי המתרס, לאחר ששימש כפרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב וניהל מגוון רחב של תיקים בתחום עבירות הסמים.

כמו כן, פעמים רבות גורלו של סמים יוכרע על האופן בו ערכה המשטרה את החיפוש במסגרתו נתפס הסם. ערך דין אלטיט הוא מומחה בתחום זה ומרצה באקדמיה שנים רבות על דיני חיפוש. מוזמנים להיכנס לאתר משרדו של עורך הדין ולקבוע עמו פגישת ייעוץ כבר עכשיו.

כיצד יכול עורך דין סמים לסייע?

עורך דין פלילי עבירות סמים

עבירות הסמים רבות, שונות ומאוגדות בעיקר תחת פקודת הסמים המסוכנים כאשר לצד כל עבירה עונש המשתנה בהתאם לחומרתה. ליווי וייצוג של עורך דין פלילי עבירות סמים הנו קריטי ומצריך מיומנות, מומחיות והכרה רחבה של התחום תוך בקיאות בפסיקות בתי המשפט והמדיניות הממשלתית בנושא עבירות הסמים. ניהול התיק באופן האולטימטיבי מתבסס על נסיון משפטי רב ועל ההבנה את החוק והפסיקה לצורך התווית קו הגנה מנצח. עורך דין תמיר אלטיט מומחה בתחום עבירות הסמים על מגוון סוגיהן, את נסיונו רב השנים צבר עת ששימוש כפרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) וכתובע ביחידת התביעות המשטרתית.

מה חשוב לדעת על עורך דין פלילי עבירות סמים

כאמור, מדובר בעבירות שחומרתן נגזרת מסוג העבירה וכמובן מסוג הסם וכמותו. לכן, עורך דין פלילי עבירות סמים  יכול להפוך את הקערה על פיה ולהביא להפחתה בחומרת העבירות המיוחסות ואף לביטול כתב האישום כולו.  ישנם אמצעים משפטיים רבים, אשר בעזרתם ניתן להפחית את חומרת כתב האישום או למנוע את הגשתו מראש. כיצד יכול לסייע עורך דין המומחה בעבירות סמים?

  • עבירות הסמים נחשבות מורכבות יותר כיון שהן תלויות בסוג הסם המיוחס ובכמותו, ולרוב מתלוות אליהן גם עבירות נוספות אחרות. החוק מגדיר מהי כמות הסם אשר נחשבת לשימוש עצמי ומהי כמות הסם בה המדינה תייחס בכתב האישום עבירות חמורות יותר כגון סחר בסמים. המדינה צריכה להוכיח מעל לכל ספק סביר את סוג הסם והכמות המיוחסת בכתב האישום ולשם כך עליה לעמוד בקריטריונים מסוימים שמכתיב החוק. במידה וקיימים פגמים משפטיים בתיק, עורך דין הבקיא בסדרי הדין יכול לתרגם פגמים אלו להפחתה בסוג העבירות המיוחסות בכתב האישום ולעיתים אף לביטול כתב האישום כולו.
  • חשוב להבין שכאשר בית משפט גוזר את עונשו של אדם, הוא מתייחס גם לעבירות בהן הורשע אך גם למיהות הנאשם עצמו. כך למשל, ייקח בית המשפט בחשבון את עברו הפלילי של הנאשם, את מידת אפשרות שיקומו ואת הסיבות לביצוע העבירה. עורך הדין יכול להציג לבית המשפט תמונה נאמנה של הנאשם ובכך להפחית את העונש הצפוי.

לסיכום

ייצוגו של עורך דין המתמחה בתחום הפלילי, ובעל ניסיון בתחום עבירות הסמים בפרט הכרחי לתכנון האסטרטגיה הטובה ביותר בתיק. עורך הדין אלטיט ייסד את משרדו לאחר ששימש כעשור כפרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב וכתובע פלילי ביחידת התביעות המשטרתיות. במסגרת תפקידיו השונים ניהל עורך דין אלטיט מאות תיקי סמים בבתי משפט השלום והמחוזי. הניסיון העשיר שצבר עורך הדין אלטיט בתפקידיו בתביעה הכללית, ניהול תיקים משני צדי המתרס, הכרת המערכת מבפנים, הכרת מקבלי ההחלטות והאופן בו הם מנתחים תיקי חקירה – כל אלו הם יתרונות ייחודיים מהם נהנים לקוחות המשרד. פנו עוד היום לקבלת ייעוץ.

עורך דין סמים
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

עוד בנושא

שינוי עילת סגירה
משפט פלילי
שינוי עילת סגירה

שינוי עילת סגירת לחוסר אשמה קיימות בחוק שלוש עילות סגירה של תיק פלילי: חוסר אשמה, חוסר ראיות וכאשר נסיבות העניין

קרא עוד »
דיני תעבורה

דיני תעבורה הם חלק מהדין הפלילי. עבירות תעבורה הן עבירות פליליות. סדרי הדין (פרוצדורת ניהול המשפט) במשפט תעבורתי זהים לסדרי

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support